23/7

Godmorgon!


Inte så vanligt att jag är uppe vid den här tiden, men det är jag idag i allafall!
Igår kom Däniboy & Nätlie hem ifrån Småland :D Träffade pojs och var med henne hela dagen.
Åkte till sveavägen och åt thai&mongolisk buffé. Var gott, men inte som jag hade tänkt mig. Var helt fattig, tog slut på mina sista pengar och var inte alls så hungrig som jag kände att jag var. Orkade fan inte ens en hel portion.
Jaja, gott var det i allafall.. Efter det åkte vi hem och ruttnade hemma hos mig hela kvällen.
Hade verkligen ingenting och göra!

I morse vaknad eav mobilen och min äckliga slemhosta! Fyfan, känns som att halsen ska slitas upp varje gång en hostattack kommer.. Bajs.

Ikväll blir det att vara med Jonna, imorgon blir det att först fira bror. Ska fira Annie med.. och Malin? Om det är fint väder imorgon skulle vi åka någonstans (?) Annars skulle de ut på krogen.
Vill också vara 18!!


Jaja, nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla på ginatricot's hemsida!

Puuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0