17.46

Sitter och dricker en powerking, inte för det finns en enda anledning i världens för mig att bli pigg, piggare än vad jag är e nog svårt och bli.. eller sprallig?
Haha snart kommer pojsi, ska ner till tvättstugan snart igen.. Slänga i två till .. och ta upp två och två i tummlaren, Mycket mycket..
De här blir den sista sen får jag som sagt hoppas på att det finns en tid efter den här, annars har jag inte några rena jeans haha ! :P

Lyssnar på Roxette, av någon skum anledning tänkte jag på grönan?
Jag vill dit, jag ska  dit. ... nääääär jag får pengar..
Hoppas på att få jobba snart!! =D

Hoppas det kommer snart, behöver pengar.. + att jag och mamsen ska åka och shoppa lite någon dag, kan ju bara säga att hej jag heter hanna och jag äger ett par hela jeans, och jag är i behov av fler! sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0