15Juli

Godmorgon!
Känns som jag är vaken tidigt? Somnade 04.30 tror jag, var med Emma och Dani.. Var hemma hos R och chillade.. Sen skulle vi hem, svängde förbi gungan haha och låg och halvsov i den, slog aldrig i foten igår som sist fyfan!
Jaja, sen kom jag hem somnade som en gris. Vaknde av att Gay låg på mig typ, sen somnade jag om. Vaknde igen av att kusin ringde och frågade om jag ville med ut till landet och bada, det ville jag. Monsterlänge sen vi sågs och ännu längre sen jag träffade hans föräldrar och andra kusin! Ska bli kul, inte för att jag är så speciellt omtyckt av dom men det skiter jag i! :)

Så vi ska bada och lite sådär. ska mötas upp vid 4, blir npg att vi kommer ut till landet vid 6 eller nått med så mycket saker han skulle göra innan! haha
Måste bara hämta mitt busskort..

Måste ring L&T (mina två systrar) och fråga ifall de också vill träffas någondag, känns så synd och träffas så sällan när man vill ses ofta och så, bestämmer hela tiden, men det blir aldrig av och der gör mig galen!
Ska ringa dom sen när jag kommer hem! Sådeså!!! :D

Nu ska jah hämta mitt kaffe och gå ut på ballen med en cigg!

Puuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0